Search This Blog

Thursday, March 4, 2010

Online комуникација со клиенти

Купувачите кога купуваат најмногу преферираат да комуницираат ‘‘лице во лице‘‘ со продавачот. Ова е на обострана корист и задоволство. Купувачот може детално да се информира за карактеристиките на производот, а продавачот има можност да ја претстави фирмата/продавницата и изборот на производи.

Со развојот на шопинг културата, се појавуваат нови типови на продавници - со подобрен начин на купување т.е. со употреба на телефонски call customer oriented центар, со купување и нарачување преку каталог, до најновото денес, а тоа се електронските online продавници или попознати како e-shop.

Производите кои се продаваат во сите типови на продавници се истите, само начинот на нивното одбирање, нарачување и плаќање е подобрен. Денес кога купувате online, Вие купувате претежно познат производ, но начинот на одбирање е на веб страницата на електронската продавница; кога веќе сте го одбрале и платиле производот истиот може да го добиете дома - удобност која многу значи.



1 comment:

  1. Здраво, сите, јас сум Адрик Вадим што живеам во градот Курган, сакам да споделам со сите вас овде за тоа како г-дин Бенџамин ми помага со заем од 15.000.000,00 рубли за да започнам со испорака на пијалоци со храна после сè што работам неколку хотели овде во Курган само за да заработам за живеење, но жално ми се уште имав потешкотии да платам кирија, но благодарам на Бога сега што сум самовработен сега со 5 работници кои работат во мојата грижа. Само ако барате финансиска слобода, ве советувам да контактирате со г-дин Бенџамин со оваа е-пошта подолу и што е бројот на апликацијата. Lfdsloans@outlook.com + 1-989-394-3740

    ReplyDelete