За детално објаснување клик на: http://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4
Граѓански глас за најдобар бренд:
‘‘Македонските граѓани за првпат можат да учествуваат во изборот на најсилните пазарни марки во Р.Македонија, преку гласање на интернет.
Изборот на најдобри брендови во Р.Македонија го организира меѓународната организација СУПЕРБРАНДС, една од водечките компании во областа на брендингот.
За избор на најсилните брендови во Р.Македонија, конкурираат дури 1200 пазарни марки, распоредени во 28 категории.
Во изборот, покрај домашните трговски марки, учествуваат и меѓународните...‘‘
текстот е препишан од ‘‘Шпиц‘‘
Тоа што сите фирми најверојатно ги интересира е детална анализа на профилот на граѓаните кои ќе гласаат. Сепак брендингот е цела област од економијата што продава. Најчесто се поврзува со маркетинг, што во слободен превод би значело соодветно таргетирање на потрошувачите по таргет групи, со цел правилно да им се презентираат информациите поврзани со производ или услуга.
Сепак, сите сме различни - со различен стил, потреби и барања...
Топ 100 брендови во светот за 2009...
Изборот на најдобри брендови во Р.Македонија го организира меѓународната организација СУПЕРБРАНДС, една од водечките компании во областа на брендингот.
За избор на најсилните брендови во Р.Македонија, конкурираат дури 1200 пазарни марки, распоредени во 28 категории.
Во изборот, покрај домашните трговски марки, учествуваат и меѓународните...‘‘
текстот е препишан од ‘‘Шпиц‘‘
Тоа што сите фирми најверојатно ги интересира е детална анализа на профилот на граѓаните кои ќе гласаат. Сепак брендингот е цела област од економијата што продава. Најчесто се поврзува со маркетинг, што во слободен превод би значело соодветно таргетирање на потрошувачите по таргет групи, со цел правилно да им се презентираат информациите поврзани со производ или услуга.
Сепак, сите сме различни - со различен стил, потреби и барања...
Топ 100 брендови во светот за 2009...
No comments:
Post a Comment