Светскиот гигант ‘‘Мајкрософт‘‘ го има мотото ‘секој има компјутер дома‘, односно нивната визија во текот на нивното развивање беше - во секој дом, на секоја маса да има компјутер;
Ова е доста космополитски и е направено во голем претприемнишки дух.
Кај нас веќе 4 месеци во пораст е новиот тренд‘‘ Секој има е-продавница‘‘, што истотака е за поздравување доколку истиот завземе позитивна насока, т.е. за сеопшто добро, за подобрување на животниот и потрошувачкиот стандард на сите граѓани на Република Македонија.
Со зголемување на овој тренд, гледано од наша пракса, статистички, се повеќе се зголемува и бројот на клиенти кои купуваат и плаќаат на веб страните на другите е-продавници што се отворени во РМ, но ете производот не им бил доставен онака како што било напишано и објаснето во процесот на купување; а за подетални информации и жалби се јавуваат на нашиот контакт телефон.
NO COMMENT
Во изминатата цела 2009 година, Ексквизит интензивно работеше на разодување и олсенување на патот за својата, а последователно на тоа и на сите после нас отворени е-продавници. Ова беше најслабата карика во трговијата, кај нас. Се увиде, дека на македонскиот граѓанин не му е потребна кампања, флаери, маркетиншки убедувања , стручна или професионална едукација и сл. за да ја направи својата прва нарачка преку интернет. На македонскиот граѓанин, му е потребно едноставно и user friendly инфо за сите аспекти од начинот на плаќање, и заштита од несакани провали на неговата кредитна картичка.
Македонија е мал пазар. Можностите за отворање, развивање на свој приватен бизнис се зголемуваат, се отвораат нови надворешни пазари за развој на е-трговијата.
Внимателно со начинот на кој се однесувате кон купувачите. Не заборавајте дека потрошувачот е тој кој одлучува за производите, брендовите, продавниците...
Ова е доста космополитски и е направено во голем претприемнишки дух.
Кај нас веќе 4 месеци во пораст е новиот тренд‘‘ Секој има е-продавница‘‘, што истотака е за поздравување доколку истиот завземе позитивна насока, т.е. за сеопшто добро, за подобрување на животниот и потрошувачкиот стандард на сите граѓани на Република Македонија.
Со зголемување на овој тренд, гледано од наша пракса, статистички, се повеќе се зголемува и бројот на клиенти кои купуваат и плаќаат на веб страните на другите е-продавници што се отворени во РМ, но ете производот не им бил доставен онака како што било напишано и објаснето во процесот на купување; а за подетални информации и жалби се јавуваат на нашиот контакт телефон.
NO COMMENT
Во изминатата цела 2009 година, Ексквизит интензивно работеше на разодување и олсенување на патот за својата, а последователно на тоа и на сите после нас отворени е-продавници. Ова беше најслабата карика во трговијата, кај нас. Се увиде, дека на македонскиот граѓанин не му е потребна кампања, флаери, маркетиншки убедувања , стручна или професионална едукација и сл. за да ја направи својата прва нарачка преку интернет. На македонскиот граѓанин, му е потребно едноставно и user friendly инфо за сите аспекти од начинот на плаќање, и заштита од несакани провали на неговата кредитна картичка.
Македонија е мал пазар. Можностите за отворање, развивање на свој приватен бизнис се зголемуваат, се отвораат нови надворешни пазари за развој на е-трговијата.
Внимателно со начинот на кој се однесувате кон купувачите. Не заборавајте дека потрошувачот е тој кој одлучува за производите, брендовите, продавниците...
No comments:
Post a Comment