Како најлесно до препознатливо име т.е. ‘‘бренд‘‘
Во зависност од таргет групата - потребни се мали и големи маркетиншки сретства (медиуми, пари...) за да се испрати пораката брзо, јасно и трајно до крајниот купувач т.е. примач на маркетиншката порака.
За ефектот да биде поголем и резултатот брзо да биде видлив мора да бидат запазени безброј светски стандарди : морални, етички, возрасни граници, здравствени, антирасистички и многу други аспекти. Што би се рекло на купувачот да му биде задоволство да види, да одбере и да плати некој производ.
Бидејќи развојот на интернет културата е во чекор со времето во кое живееме, најефтино и најбрзо рекламирање е она преку социјалните веб страници.
И пропорционално на ова е и ефектот од овој начин на презентација.
Facebook денес е прилично окупиран од разно разни презентирања и рекламирања. Но, не треба да се заборави и фактот дека е многу користен за комуникација меѓу лицата под 18 години.
И www.exquisite.mk има свој профил на Facebook: Ex.mk, број на friends кој изненадувачки расте; но поради природата на бизнисот за свои потреби има и своја група Bidi In kupuvaj online.
За ефектот да биде поголем и резултатот брзо да биде видлив мора да бидат запазени безброј светски стандарди : морални, етички, возрасни граници, здравствени, антирасистички и многу други аспекти. Што би се рекло на купувачот да му биде задоволство да види, да одбере и да плати некој производ.
Бидејќи развојот на интернет културата е во чекор со времето во кое живееме, најефтино и најбрзо рекламирање е она преку социјалните веб страници.
И пропорционално на ова е и ефектот од овој начин на презентација.
Facebook денес е прилично окупиран од разно разни презентирања и рекламирања. Но, не треба да се заборави и фактот дека е многу користен за комуникација меѓу лицата под 18 години.
И www.exquisite.mk има свој профил на Facebook: Ex.mk, број на friends кој изненадувачки расте; но поради природата на бизнисот за свои потреби има и своја група Bidi In kupuvaj online.
No comments:
Post a Comment