Search This Blog

Saturday, February 27, 2010

Попусти и акции


Купувачите знаат да бидат помалку скептични и со недоверба да гледаат на се што е на попуст. Зошто?

Ако еден производ е на попуст или му се намали цената тоа не мора да значи дека тој производ е фаличен. Можеби трговецот дознал дека таков производ веќе нема да се произведува, можеби тој производ е со ограничен рок на траење, или пак повеќе нема интерес за истиот. Има многу причини зошто од време на време цените на производите се намалуваат.
И добро е што цените одат надоле, а не нагоре, нели?

Истото се однесува и за повремените акции. Едноставно трговецот дава еден производ гратис - од истата причина поради која се намалуваат цените. Само во овој случај финансиски и маркетиншки е поисплатливо да се даде еден или повеќе производи гратис отколку да се оди кон попуст на одредени производи.

Добар начин за да се испромовира нешто што е ново кај нас е на купувачите да им се додели одреден процент на попуст на дел од палетата на производи. Идејата е тие производи да се купат т.е. купувачот да се запознае и да се информира со карактеристиките на тој производ.

Ова се мали ама многу битни моменти околу кои се врти трговијата во светот. Таму конкуренцијата е голема, на пазарот врие од разноразни производи и цената на производите знае да биде многу достапна и реална на купувачите.

На запад шопингот е во тренд за сите генерации.....

No comments:

Post a Comment