Дали купувањето преку интернет е поефтино или не?
На интернет постојат милиони сајтови на кои се продава се и сешто. Цените се прилагодени за секој тип на купувач - читај маркетиншки дефиниран термин ‘‘таргет група‘‘. Останува на самиот купувач да пронајде само за него соодветен производ по соодветна цена.
Цената на производот зависи и се формира врз однапред одредени калкулации. Онлајн купувачот не може да очекува трговецот да оди со цена под онаа која е искалкулирана - само затоа што така некој некогаш напишал - на интернет мора работите и производите да се поефтини или во спротивно ‘‘ништо од бизнисот‘‘.
Купувачот во моментот кога купува нешто, на него трговецот гледа како на личност со јасно издефиниран став, вкус и стил - како на човек што знае што сака и тоа што го сака може и да го купи.
Изреката ‘‘купувачот секогаш е во право‘‘ не треба буквално да се сфати - од многу т.н. малициозни причини баш од страна на малициозните купувачи кои имаат многу негативен ефект врз трговијата.
Во РМ за почеток беше ставен огромен акцент на заштита и права на потрошувачите, но што би се случило кога ќе биде ставен уште поголем акцен врз заштита на правата на трговците...
Цената на производот зависи и се формира врз однапред одредени калкулации. Онлајн купувачот не може да очекува трговецот да оди со цена под онаа која е искалкулирана - само затоа што така некој некогаш напишал - на интернет мора работите и производите да се поефтини или во спротивно ‘‘ништо од бизнисот‘‘.
Купувачот во моментот кога купува нешто, на него трговецот гледа како на личност со јасно издефиниран став, вкус и стил - како на човек што знае што сака и тоа што го сака може и да го купи.
Изреката ‘‘купувачот секогаш е во право‘‘ не треба буквално да се сфати - од многу т.н. малициозни причини баш од страна на малициозните купувачи кои имаат многу негативен ефект врз трговијата.
Во РМ за почеток беше ставен огромен акцент на заштита и права на потрошувачите, но што би се случило кога ќе биде ставен уште поголем акцен врз заштита на правата на трговците...
No comments:
Post a Comment