Search This Blog

Monday, September 27, 2010

Boom Marketing


Како до продажба во време на кризен маркетинг?

Имено сите ефективни слогани, џинглови, тизери се или зафатени или премногу се употребувани или се пречесто копирани.

Па оттука и маркетиншката порака е недоразбрана или се сфаќа во погрешен контекст, и пораката се носи во сосема друга насока од предвидената замисла.

Во овој случај кога пораката наместо вашата таргет група, ја прима нечија друга таргет група ( пораката се губи во неинвентивниот процес на copy-paste) истата е апстрактна, неинтересна и се разбира "погрешна"!

Значи уште од старт сиот предвиден маркетинг план, врз кој се заснова продажбата оди бесплатно на нечија туѓа врата.

Што да прави човекот кој го изработил тој маркетинг план во овој случај?..

No comments:

Post a Comment