Процесот на е-купување опфаќа и достава до посакувана адреса, која најчесто е испорака до дома.
Во време кога купувачите користат е-купување, нормално е да повремено да се незадоволни од бавната испорака, имајќи го во предвид големината на градовите и територијата на нашата мала држава. Неуспешна достава на пратките може да биде кога нема никој на адреса за да ја прими пратката, примачот е на одмор или надвор од своето место на живеење, но и се случува примачот да не сака да ја прими пратката од лични причини.
Е-продавницата мора да ги има во предвид сите можни сценарија за неуспешна достава, како би можела благовремено да реагира и да најде соодветно решение за пратката да биде испорачана.
Но ова не секогаш наидува на разбирање од страна на е-купувачите.
Посебно е тешко да се објасни зошто една пратка не е испорачана, кога купувачот е од странство и користи услуги на домашна е-продавница, а пратката не е испорачана на време како што било договорено. Се случува примачот да не сака да ја прими пратката од лични причини, да не е на адреса во време закажано за испорака, да сака пратката да се испорача на друга локација и во друго време. Ова се решава во договор со службата за испорака, но како да се дојде до еден идеален случај на беспрекорна услуга почнувајќи од е-купување до успешна достава?
Дали ни недостасуваат точни информации за успешна е-трговија и best case сценарија? Не секоја е-продавница сака да ги сподели своите искуства од својата пракса како би допринела кон успешен развој на е-културата во нашата земја.
Испорака до дома звучи супер, практично и ефективно, но се уште не е доволно одомаќинето кај домашниот е-купувач, кој сака да пипне, разгледа и да се ценка во класичните продавници.
До сега е-купувачите тврдат едно, е-продавниците не одговараат со соопштенија до јавноста за лошите тврдења и обвинувања и тука некаде се создава мал хаос кој со тек на време станува голем проблем од која е-продавница да се купи со испорака до дома.
Производи има, е-продавници има, но дури по неколку години прогресивен раст на е-трговијата кај нас, е-купувачот стана свесен за целокупниот процес на е-купување кој вклучува и испорака до адреса.
И соодветно на ова, кога има недоразбирање со доставата, нормално е е-купувачот да се обрати во е-продавницата, а не во службата за достава. Е-продавницата е таа што посредува меѓу службата за достава со крајниот примач на пратката, и која ја нуди таа услуга. Е-продавницата треба интерно да се обрати и да го разчисти недоразбирањето околу достава со службата за достава со која има склучен договор. И потоа на крајниот е-купувач да му се даде обајснување за тоа што се случило.
Негативна пракса е да се префрли вината за неуспешна испорака на службата што испорачува. Да, и на нив може да им се случи грешка, но тоа се надокнадува во прилог на добра взаемна соработка.
Оваа појава треба сериозно да се земе во предвид,како понатаму би напредувале и би ја усовршувале грижата за корисници, која доколку е правилно третирана станува лојален и верен е-купувач.
No comments:
Post a Comment