Search This Blog

Wednesday, October 21, 2015

Рекламирање на социјалните мрежи како проблем

Секоја е-продавница која ги прати светските трендови, ги бара своите потенцијални купувачи на социјалните мрежи Instagram, Facebook, Google+ или Twitter..

Се вложува многу креативност, се внимава на сите правила на професионално рекламирање, но ете сепак тешко се наидува на добар одзив кај таргетираната маркетинг група.

Зошто е ова вака за македонските е-продавници?

Прво и основно, се уште се нема создадено социјална култура на прием на рекламите.

Рекламите и објавените постови од страна на македонските е-продавници редовно се исмејувани, се поставуваат глупави прашања, се споделуваат како шега, а сето тоа го гледаат вашите внимателно селектирани таргет групи.

И како сега до продажба?

Е-продавниците не се рекламираат да ве забавуваат и да бидат исмејувани, тие се рекламираат за да заработат. Сепак се трошат пари за реклами.

Македонскиот онлајн маркетинг треба сериозно да се осврне на овој секојдневен проблем. Има негативен и негативен маркетинг, а ова што се случува во македонскиот онлајн рекламен простор е алармантно.

Препорака до сите онлајн продавници кои се рекламираат на социјалните мрежи : Скријте ги овие недолични коментари, постови и сл. Ќе си заштедите многу нерви и чекајте додека некој конечно не превземе нешто за да го реши овој македонски проблем.




No comments:

Post a Comment