За секоја онлајн продавница е битно да се промовира на интернет. За таа намена се повеќе се користи употребата на newsletter.
Самите трговци одредуваат како и кога и на која таргет група ги праќаат своите нови промоции на овој начин.
Кратко, јасно и директно се пласира информацијата до купувачот на многу лесен начин.
Сепак купувачите се тие кои избираат за кој e-newsletter ќе се регистрираат и ќе го добиваат редовно во својата е-пошта.
Постојат интернет алатки со кои се одредува статистички колку се кликани newsletter-ите, односно која информација најмногу донела кликови. На ваков начин лесно се доаѓа до точни податоци кои кажуваат дека нашата интернет популација сака ваков тип на информации, ги чита и ги клика дадените информации.
Останува на самите е-трговци да бидат инвентивни во креирање на своите е-newsletter-и.
No comments:
Post a Comment