Кога правите нарачка во некоја интернет продавница очекувате пратката да ви пристигне во точно определеното време.
Но, што всушност се случува во т.н. позадина на онлајн купувањето.
Како вашата нарачка се процесира?
Веднаш по направената нарачка онлајн, истата се организира за испорака. Е-продавниците имаат склучено договор со служба за испорака која вашата пратка треба да ви ја достави во наведениот период. И тука почнуваат проблемите..
Оваа служба за испорака не секогаш ви ја доставува пратката на време. Понекогаш е временската прогноза, понекогаш е тоа сообраќајот, а не секогаш и купувачот е дома за да ја прими пратката.
Има задоволни и незадоволни купувачи. Но тие не се задоволни од службата за испорака, а не од е-продавницата. Треба да се прави разлика кога во прашање е купувачкото искуство. Дали купувачот е задоволен од производот или од навремената испорака.
Е-купувањето е процес од е-нарачка до испорака на врата.
Не треба да им бидете лути на е-продавниците за ненавремена испорака. Тие својот дел од работата знаат одлично да го исполнат. Но, ете се случува ненавремена испорака од х-причини.
Треба со ова да се запознаат сите е-купувачи.
И купувајте безбедно онлајн..
No comments:
Post a Comment