И покрај бумот што го направија, е-продавниците во Р.Македонија се соочуваат со нов проблем. Имено, поради целокупната економска ситуација во републикава е-продавниците се принудени да ја заборават својата долгогодишна работа и вложена инвестиција и да прекинат со работа.
Кој ќе ја сноси одговорноста за овој тренд што се повеќе завзема размер?
Е-продавниците имаа што да понудат. Нови производи,нов начин на купување, брз и едноставен пристап до веб страниците на е-продавниците.
И покрај целокупниот напор да успеат во бизнисот што го одбрале, тие навистина немаат друг начин туку да прекинат со својата работа.
Се обидуваат да го позиционираат својот бренд на интернет просторот, но за жал ни со активно присуство на социјалните мрежи -тоа не им успева.
И така е-трговците нудат секојдневни попусти, дневни зделки и распродажби се со цел да ја заработат својата плата. Е-продавниците се сведоа на веб страници за попусти.
Секоја чест на ретките исклучоци, но поради недоволна конкуренција на е-пазарот ни тие не можат маркентишки и стратешки да се позиционираат.
Време е некој сериозно да се нафати со оправување на состојбата на електонската трговија.
No comments:
Post a Comment